صفحه اصلی
مهندسی نفت
کنکور ارشد
کلاسها و ویدیوهای آموزشی
آزمون‌ها
مشاوره
جوایز
سؤالات رایج
کتب
دانلود رایگان
سبد خرید
تماس با ما
   دانشگاه تهران

دانشگاه تهران

دانشگاه تهرانانستیتو مهندسی نفت                  

انستیتو مهندسی نفت دانشگاه تهران، یک مرکز تحقیقاتی مجهز در حیطه بومی‌سازی دانش بالادستی در صنعت نفت بوده که از طریق پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی ، برگزاری کنفرانس های علمی و همکاری مستمر با صنعت،  سعی در ایفای نقش موثر در توسعه امور زیربنایی در حیطه ی بومی سازی دانش بالادستی در صنعت نفت را دارد.

انستیتو مهندسی نفت در دوره کارشناسی در گرایش عمومی مهندسی نفت ، در دوره کارشناسی ارشد در گرایش‌های مخازن ، حفاری، بهره‌ برداری و اکتشاف نفت و در دوره دکترا نیز در گرایش مهندسی مخازن دانشجو می‌پذیرد.

مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه ها در انستیتو مهندسی نفت شامل آنالیز سنگ و سیال، ازدیاد برداشت، جریان سیال چندفازی، میکرو مدل، بهره برداری و سیالات چندفازی، تحقیقات ساختار حفرات، تعیین ترشوندگی و IFT و مرکز محاسبات می‌باشد.

از جمله اساتید برجسته این دانشگاه که در گروه مهندسی نفت فعالیت می‌کنند می توان به دکتر امین شهیدی، دکتر بهرامیان، دکتر پورافشاری، دکتر جلالی فراهانی، دکتر فاضل، دکتر رسایی، دکتر رستمی، دکتر ریاحی، دکتر شکاری فرد، دکتر صدایی سولا، دکتر قویدل، دکتر نخعی و دکتر وطنی اشاره کرد.

آدرس: تهران - خيابان کارگر شمالی - بالاتر از تقاطع جلال آل احمد - دانشکده فنی دانشگاه تهران

تلفن: 88333058-021

 

 دانشکده فنی فومن وابسته به دانشگاه تهران

دانشکده فنی فومن، در سال 1384 وقف پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران شد و ساخت این واحد آموزشی- دانشگاهی در سال 1388 به پایان رسید. این دانشکده در رشته مهندسی نفت نیز از سال 1389 در دوره کارشناسی در گرایش عمومی مهندسی نفت دانشجو می‌پذیرد.

آدرس: استان گیلان- شهرستان فومن- کیلومتر 1 جاده ماسوله - دانشکده فنی فومن

تلفن: 72373228-0132

 

 دانشگاه تهران

برای اطلاعات بیشتر در مورد دانشکده نفت دانشگاه تهران کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دانشکده فنی فومن کلیک کنید.

 

راهیان نفت

راهیان نفت

اولین دپارتمان تخصصی و جامع مهندسی نفت